dijous, 18 d’abril del 2013

IMPERIAL PINOS

Avui he quedat amb en Pinos per anar a pescar després de treballar. Hem anat a un lloc desconegut per tots dos. Ens canviem, ens posem tot l'equip i la primera sorpresa: m'he deixat les aletes a casa... Quina merda, però què havia de fer... Cap a pescar i punt...  
Encara m'ha sortit prou bé, un parell de sèpies maques, però totalment esgotador. M'he sentit força inútil dins l'aigua.

Bé, millor parlem d'en Pinos que avui té totalment merescut el protagonisme d'aquesta nova entrada.
Només entrar a l'aigua ens hem separat, jo no podia seguir i li he dit que tirés sol, així que ha marxat cap a l'esquerra i jo m'he quedat allà mateix.

Després d'una horeta ha tornat i m'ha dit....
"Has vist què hi porto enganxat a la boia...?" 
El tio l'hi ha fotut castanya a un Sard Imperial preciós.
"L'he vist i ell m'ha vist a mi, s'ha començat a desplaçar cap a la meva dreta, l'he anat seguint amb el fusell i ell anava tirant, cada vegada un pèl més ràpid fins que m'he decidit a tirar, i premi! Tio l'he tocaaattt....l'he tocattt!!!"
Hauríeu haver vist aquella cara de felicitat, hi ha coses que no tenen preu a la vida i aquesta és una d'elles. Nano, la meva sincera enhorabona, saps del cert i més que ningú que m'has fet feliç avui.


Els dos imperials, el petit de 0,7Kg.

Sèpia de 1,8Kg i 0,5Kg + Sard Imperial de 0,7Kg.

Arribar a casa i veure les aletes al prestatge, no té preu... casum...!!!

1 comentari: