dimecres, 17 de juliol del 2013

MOLT DE PEIX, CAP CAPTURA

Ja fa dies des de la última entrada que vaig fer.
Es per culpa d'un refredat que porto a sobre que pel què es veu li he caigut bé i no vol marxar.
Això no em permet compensar.
L'altre dia vaig provar d'anar-hi. Les apnees bé de temps però un desastre a l'hora de baixar, tot i així va està molt bé perquè hi havia activitat.
Vaig trobar déntols però cap va entrar dins el radi de tir del meu 90.
Amb el 100 hagués tingut una oportunitat de tir, una altre cosa és que l'hagués tocat...
Ostres, comencen a tenir-me capficat. No hi ha maneres!!
Fins i tot  vaig deixar passar una dorada d'una mida més que acceptable perquè els tios estan darrera, que si entro que si no entro. En el vídeo no es veuen els déntols però si que es veu la dorada i ni mi immuto, tinc un objectiu clar i sé que només tindré una o cap oportunitat, però val la pena intentar-ho.



Aquest vídeo d'abaix, és en el moment que el tinc més aprop. Dubto si disparar-lo o no. Crec que faig bé de no fer-ho ja que és un tir molt llunyà per un 90, tant que si no es posa el vídeo a 1080HD ni es veu i tot i així en prou feines. Necessito acabar el roller ja!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada