dissabte, 21 de juny del 2014

EL PRIMER DÉNTOL DE LA TEMPORADA

Aquest matí he sortit molt d'hora.
El sol encara no havia sortit del tot i ja tenia un peu dins l'aigua.
Només d'entrar m'ha donat la sensació que seria un bon dia. Hi havia molt moviment de peix petit.
A mida que he anat nedant fins la zona on tenia pensat pescar s'anava reforçant la meva teoria fins que m'ha semblat veure un petit Déntol que l'ha acabat de confirmar.
Més endavant he fet una espera i m'ha entrat un banc de petits Déntols. El primer l'he deixat passar amb la fe que darrere en vindria un de més gran, però tots tenien el mateix tamany, així que li he disparat i he pogut penjar a la boia el petit Déntol.
En realitat arribava ben just als 800g, però per ser el primer de la temporada no em puc queixar. Ja en vindran de més grossos, espero...



Després del Déntol i d'agafar una Grívia de molt bon tamany, m'ha passat una cosa ben estranya: he començat a fer una espera a -13m i he vist de tot.
S'ha posat a tir un Mero d'uns 3kg i al darrere d'ell han passat tres Sards Imperials i darrere d'aquests dos Déntols d'un tamany considerable.
Quins moments de calma tensa! Els segons anaven passant, el Mero em mirava fixament movent les seves aletes, i els altres no es decidien a apropar-se a mi. Al final no he pogut triar... El Mero ha fotut un cop de cua tan bèstia que ha espantat als altres i m'he quedat més sol que la una. Em pensava que tindria una segona opció amb el Mero, però no ha estat així.

En fi, tot i així ha estat una gran i curta jornada de pesca.







1 comentari:

  1. Psé... regular baix... i la baixada del mero si no hi ha video no mho crec !
    El proxim de 4kg crack!!

    ResponElimina