diumenge, 9 de juny del 2013

AQUEST DÉNTOL ÉS MÉS LLEST QUE JO

Avui he anat a fer un volta, a veure si trobava alguna cosa. Poca estona...
Només ficar-me a  l'aigua he notat que la temperatura havia baixat per culpa del Garbí que bufa des de fa dos dies. Ha remogut l'aigua, tant per baix com per dalt.

Ahir hi havia força mar de fons, avui ha frenat molt, però en segons quins llocs encara et feia bellugar per allà a baix.

La qüestió és que en dues esperes m'ha entrat un déntol, diria que el mateix, ja que les esperes les he fet a la mateixa zona i la peça era de la mateixa mida.

Les dues vegades m'ha entrat força bé, la primera per l'esquerra i la segona per la dreta (la del vídeo).
La primera m'ha agafat totalment desprevingut i de mal tirar, i la segona totalment empanat. Alguna cosa em deia que apareixeria per l'esquerra o pel centre, i no he tingut la precaució de mirar cap a la dreta fins que ja el tenia a sobre, així que ha fotut el camp i m'ha estat mirant una estona des de lluny, típic d'ells.

Tinc l'esperança de no trigar massa a capturar-ne un. Fins i tot ja el veig a dins del forn, però de moment són molt més vius que jo. Tot arribarà... Cada dia està més a prop...

(Aconsello posar el vídeo a 1080pHd, es veu molt millor)

2 comentaris:

  1. tens tota la rao, en HD es veu millor.I el quie respecte el Dento, no pateixis ja caurà.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tinc molta paciència per això.... ja caurà ja....

      Elimina