dimecres, 5 de juny del 2013

SÈPIA 1,3kg A 10,2m (Vídeo captura)

Ahir a la tarda després de treballar vaig quedar amb un company per anar a pescar.
El temps es va ennuvolar just una hora abans de quedar.
No teníem gens clara la zona on aniríem a pescar, així que aquesta vegada li va tocar a ell decidir.
Un cop a lloc, ens equipem i cap a l'aigua falta gent.
En una de les meves baixades em topo amb una Sèpia d'un mida acceptable, li disparo i cap amunt.
Quan ja donàvem per finalitzada la jornada, a poca aigua, el company ha fet un mero que li ha donat una mica de guerra a l'hora de treure'l.
Pràcticament a la mateixa pedra jo he fet una Mòllera roqueraque no era gran cosa, metre ell intentava treure el mero que estava enrocat.

Aquí teniu el vídeo de la Sèpia:


4 comentaris:

  1. Respostes
    1. Com a fidel seguidor d'aquest blog, et confirmo que d'aquí no massa temps seràs obsequiat amb una peça de les que pesco.
      Desgraciadament aquesta sèpia ja té nom Ramon, em sap greu!!!

      Elimina
  2. Respostes
    1. M'alegra molt veure't per aquí Katxo!!!
      M'agrada que t'agradi.
      Fins aviat nano!! :-)

      Elimina