dissabte, 12 d’octubre del 2013

GAUDINT DEL MAR EN SEC (Spinnig)

Ja fa molts dies que no em puc posar a l'aigua per un tema d'otitis. Sembla que la cosa es va complicar i està durant més del que m'esperava: antibiòtic, antinflamatoris...  La bona notícia és que ja veig el final (que llarg que es fa un mes!).

Aquest dia em va passar pel cap agafar la canya i anar a provar un parell de zones que sé que hi volta algun llobarro de tant en tant. 

La canya d'spinnig carregada al cotxe conjuntament amb uns bons esquers, i només faltava que entressin els apreciats llobarros.

La cosa no va trigar a donar bons resultats, tal i com m'esperava, doncs les condicions meteorològiques eren perfectes.  Vaig fer una desena de llançaments i en el primer, segon i tercer van venir un darrere l'altre; el quart es va fer esperar una mica més. Total, en poc més d'una hora tenia quatre peces de bona mida al sarró i tres més que se'm van escapar. Una petita i bona jornada de pesca.

Aquí us deixo la foto de la pesca amb la meva canya de 20€.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada