dilluns, 28 d’octubre del 2013

PROBLEMES PER COMPENSAR

Aquest dissabte vaig tornar a provar de ficar-me dins l'aigua.
Sembla ser que l'orella no està bé encara, doncs després d'anar a l'otorrino la cosa no ha millorat massa.
No puc compensar bé i la meva cota límit sense forçar massa és de -9 m, cosa que em limita moltíssim a l'hora de pescar.
De rebot, les meves apnees s'han escurçat d'una manera exagerada a causa de la falta de pràctica. He passat de 2 min a 1 min pelat.
La veritat és que costa molt gaudir de la pesca limitat d'aquesta manera. Intento agafar-m'ho diferent i anar amb la mentalitat de passar una estoneta agradable dins l'aigua, però em costa.

De totes maneres, alguna cosa vaig pescar: un llobarret de mig quilo, un parell de sèpies i un sard.
Com diria un company meu (colegio) :)




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada