dimarts, 6 de maig del 2014

COSTA BLANCA VS. COSTA BRAVA

Aquests dies he anat de vacances per la zona d'Alacant.

Aprofitant que "curiosament" estava per zona costera vaig aprofitar per anar a pescar, concretament a Cala Barraca. Es tracta d'una cala de fàcil accés on després de nedar uns 300m arribes a l'illa de Portitxol; aquí és on vaig passar pràcticament tota la jornada de pesca.
Em vaig emportar dos trossets de costa alacantina en forma de Rascassa i de Mero. Malauradament no tinc fotos del Mero per causes tècniques, us haureu de refiar de la meva paraula.. :)

Illa de Portitxol

Cala Barraca

Cap roig o Rascassa (fregant el quilo)
Per altra banda, ahir just després de treballar vaig anar a pescar a casa meva: la Costa Brava.
Em ficava a l'aigua amb dubtes, ja que bufava una forta garbinada que em feia replantejar la situació.
L'aigua estava força, força moguda i amb aquell vent no creia que tingués cap intenció de parar, sinó tot el contrari.
Després d'estudiar la situació em ficava la l'aigua pràcticament a les 19h i en sortia aproximadament a les 21h.

Tot molt mogut... vaig intentar anar a fer unes esperes a uns dels meus llocs, però nedar mar endins es feia complicant i molt cansat. Era inútil anar fins allà, ja que era segur que hi arribaria trinxat i a veure qui fa després unes esperes en condicions....
Així que vaig agafar en 90 i em vaig disposar a fer forats.
Al primer forat que vaig visitar va caure la primera Molla (670g). Això em va animar.
Vaig seguir veient que els forats estaven plens de vida: Llamàntols molt petitets, Congres i Morenes de totes les mides, més Molles, i algun Meret que m'ha quedat pendent. Espero anar-li a fer una visita en un parell de dies...

Mollera Roquera

La resta de la pesca
Curiosament al forat que hi vaig treure la Molla gran (1305g) estava ocupat també per un Llamàntol i pel Mero.

En fi... un dia de pesca  molt dur per la gran corrent i el fort vent, però molt divertit.

2 comentaris: