diumenge, 18 de maig del 2014

GUANYANT UNA BONA OTITIS I UN BON COMPANY

Aquest cap de setmana he quedat amb un seguidor d'aquest bloc, tot un crack.
Tot i ser molt jove, la seva tècnica de pesca al forat és excel·lent.

Ahir va ser un dia molt especial per a ell, ja que es va estrenar amb els Meros i amb un doblet, què més es pot demanar?

El primer va donar un pèl de guerra ja que després de veure'l ell primer per un costat d'una pedra i jo per l'altre, no hi havia maneres de trobar un tir bo per treure'l. En una de les baixades en Marc veu la possibilitat de clavar-lo i no dubta.

El segon, totalment al revés. Un cop clavat la dificultat va ser treure'l, però va acabar claudicant davant la insistència d'en Marc. Per part meva poca ajuda li vaig donar, ja que vaig tenir seriosos problemes de compensació i de dolor, desencadenant avui amb una otitis aguda que em tindrà uns dies fora de l'aigua (part negativa de la jornada).

En definitiva, la jornada va ser molt divertida, sempre és agradable conèixer gent que comparteix la teva mateixa afició, ja que dins l'aigua no hi ha edat, simplement hi ha companys de pesca.

Felicitats Marc!








4 comentaris:

  1. Eeei gràcies per la crónica i pels videos! Em sap greu que no poguessis ni compensar... la próxima esculls tu la zona crack!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara em toca descansar un parell de setmanes i despres tornar-ho a probar amb molta calma.
      Ja vas veure que m'era totalment impossible. Que hi farem, ara ve el més dificil, esperar....

      Elimina
  2. Bon doblet de meros!! Acabo de descobrir aquest blog per casualitat i la veritat és que m'ha encantat! Llàstima que m'incorpori en un malt moment (espero que et recuperis ràpid) però bé, aquí tens un nou seguidor!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres, doncs benvingut i moltes gràcies pel teu comentari.
      Em sembla que hauré de passar un dies sense tocar l'aigua... encara estic en plena recuperació i no crec que el pròxim cap de setmana ja estigui apunt per remullar-me.

      Fins aviat!!

      Elimina